Violeta Podolskaitė gimė 1953 m. birželio 4 d. Kaune. 1966 m. baigė Šlienavos aštuonmetę, 1971 m. – Kauno XIII vidurinę mokyklą. Tų pačių metų rudenį įstojo į Lietuvos Valstybinės Konservatorijos (dabar – Muzikos ir teatro akademija) aktorinį fakultetą. 1975 metais, kartu su kursu – garsiuoju dešimtuku, vadovaujamu režisierės Dalios Tamulevičiūtės, – pradėjo dirbti aktore Valstybiniame Jaunimo teatre Vilniuje.
Šiame teatre ir kine bei televizijoje sukūrė per 70 vaidmenų, iš kurių svarbiausi: Domicelė – Žemaitės „Trys Mylimos“ (rež. G. Padegimas), Džiuljeta – K. Antanėlio ir S. Gedos „Meilė ir mirtis Veronoje“ (rež. E. Nekrošius), Sonia – A. Čechovo „Dėdė Vania“ (rež. E Nekrošius), Iliuša – V. Rozovo „Brolis Alioša“ (rež. D. Tamulevičiūtė), Maša – A. Čechovo „Žuvėdra“ ( rež. A. Latėnas), Sara – A. Ayckbourno „Normanų pergalės“ ( rež. K. Smoriginas), Elsa – A. Fugardo „Kelionė į Meką“ (rež. A. Latėnas); Daiva – „Bendraamžiai“ ( rež. D. Keturakytė), Elzė – „Virto ąžuolai“ (rež. G. Lukšas), Mama – „Elektroninė senelė“ (rež. A. Puipa), Irena – „Julija“ (rež. M. Martinsonas).
1997–2000 m. Valstybiniame Jaunimo teatre dirbo direktoriaus pavaduotoja. Nuo 2000 m. – Valstybinio Jaunimo teatro koordinatorė darbui su vaikais ir jaunimu. 1999 m. įkūrė VšĮ „Trečias skambutis“, kurios pagrindinis tikslas – edukacinė, jaunojo žiūrovo ugdymo veikla. Moksleivių pageidavimu, 2005 m. įkūrė Teatromanų klubą, kuris iki šiol sėkmingai veikia prie Valstybinio jaunimo teatro.
2001 m. įkūrė Lietuvos teatrų vaikams ir jaunimui asociaciją ASITEŽAS, kuri tais pačiais metais buvo priimta į Tarptautinę ASSITEJ organizaciją, šiuo metu vienijančią daugiau nei 80 pasaulio šalių. Vadovauja Lietuvos teatrų vaikams ir jaunimui asociacijai ASITEŽAS nuo įkūrimo dienos, yra jos prezidentė. Organizuoju tarptautinius ir nacionalinius Lietuvos ASITEŽO festivalius, skirtus vaikams ir jaunimui, seminarus dramaturgams ir menininkams, kuriantiems vaikams ir jaunimui, dirbantiems su vaikais ir jaunimu. Lietuvos ASITEŽO tikslas – pristatyti vaikams ir jaunimui aukšto profesinio lygio spektaklius, suteikiančius ne tik pramogą, bet ir ugdančius asmenybę.